Så JÄVLA onödigt!

Jaa, vad fan. Har folk INGA LIV!?!?!

Mer än att förstöra för alla andra, jag börjar fan undra! Det är någon som har tagit bort min Vän Saras blogg, alla hennes minnen och tankar är borta. 2 års skrivande, bara borta!
Varför gör man något sånt? Det kallas att ha medkänsla för någon annan, hoppas någon gör likadant mot dig/er.
För du/ni förtjänar fan inte bättre! Så jävla elakt! Är ni helt känslolösa eller?!?!?!



Det blev inget Valen idag heller =/ Josefin hade ingen tillgång till bil, så det får bli när hon tillbaka från sin semester.
Och juste, jag ogillar dig. Lämnar mig sådär bara :P Haha! Hoppas det är sandstorm ;P

Anytime, anywhere. Promise you'll always be there.

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: Sara

Tusen tack för ditt stöd sweetcheeks! <3!

2009-01-22 @ 18:36:47
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: JoseFIN med betong på FIN haha :)

jag lämnar inte dig, se det som en utmaning, hur länge du klarar vara vaken på en föreläsning utan mig haha :) Sen ska vi fan göra valen osäker :P

2009-01-22 @ 21:27:52
Postat av: Mamma Melissa

Men gud! Man kan ju inte bara ta bort någon annans blogg!?!?!



Jag hade nog stendött om någon gjort så mot mig, så vidrigt! Det är ju ett slags bevarande av minnen, livet, processer... nej, vidrigt! Bara vidrigt!



Jag hoppas att den som har gjort det får ett datavirus! Ja, nu var jag elak, men det hoppas jag!

2009-01-23 @ 02:46:42
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0