När livet stannar

Inte idag.

Nej, ingen träning idag. Stackars Jessicas fot gör fortfarande ont, nageltrång och något fruktansvärt skoskav. Nej, då är det bättre att hon är hemma och foten blir bra. Hörs ikväll gumman!
Vad ska då jag hitta på? Joo, men det löser sig vet ni. Jag ska plugga, roligt? Eller hur? Fruktansvärt, det är det jag vill göra allra mest på en söndag. Typ inte alls, men det är smällar man får ta när man går i skolan.

Hela dan imorgon försvinner ju, eller nästan iaf. Vi ska ut i skogen och hålla på med en masa grejer, vilket påminner mig om att jag måste hitta en sten. Töntigt? Javisst är det! Frågan är bara hur man tar sig ut där.
Jag har nämligen inte en aning, vet knappt var det ligger ens. Hoppas på att man kan samåka med någon, det hade varit det bästa ju. Men det löser sig nog, får man hoppas iaf.

Got To Go! Take Care, Bye Bye Then!

// jessiie //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0