Men varför inte en liten....

Picka på servettludd

Då var vi inne på onsdag, även 3e dagen på Josefins semester! Lucky You! Jag hade behövt semester nu.
Kan även nämna att jag HATAR SKÅNETRAFIKEN och PÅGATÅG!! Vore mycket bättre om de ville funka.
Öm i halva kroppen? Jodå, det vill jag väl påstå att jag är. Tack!

08.15 - 10.00 och sen en tur till Trelleborg och träffa Sara, det ska bli himla trevligt! Det dröjer ju så länge mellan gångerna och nu börjar jag få bråttom till tåget. Blää! Ingen frukost har man pallat äta heller.. Smart... Jättesmart...!

Take Care!

// jessiie //

P.S. DÖD ÅT PÅGATÅG!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

ryser av att komma in här, ryser av allt det vackra jag ser.

och visst är det så, man ska inte vara rädd för att förlora, för i all evighet finns dem där ändå. i hjärtat, och när man förstår så är det allt som betyder nåt.



hjärtan på dig fina vän.

2009-01-28 @ 20:44:44
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: Matilda

tack för din kommentar. sårbar och kärlek.

jag glömmer dig aldrig vännen. aldrig.



kärlek på dig.

2009-01-29 @ 17:02:12
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0