I've made up my mind

Då har jag bestämt mig.

För det är inte värt det längre, faktiskt så gör det inget. Det var inte vad jag trodde, varför hålla fast vid det då?
Jag mår iaf inte bättre av det, sånt/såna som inte får mig att  må bra. Det ska bort, innan det hunnit fästa sig på mig lixom. Låter kanske lite hårt, men jag vill inte mer nu. Jag förtjänar bättre helt enkelt.

Imorgon är det skola, ska bli skönt. Det är nåt nytt nu, det verkar himla roligt. Drama, musik, bild och sådant. Kan bli spännande! =D Hade vatt fräckt om Josefin vatt med, men hon drar till Afrika imorron :O Tur du litar på mig Josefin, haha ;P
Anyways, ledig på fredag och 08.15 - 10.00 på onsdag, det är rätt nice det =D

Det är över nu.

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: Josefin

Lovar att tänka på dig när jag ligger på stranden:) Du kan ju tänka på mig imorgon när jag ska tillbringa 8 timmar på ett flygplan, mindre spännande:) Ha en grymm vecka så ses vi när jag är hemma. Och glöm inte skicka sms när du orndat så vi är i samma grupp. Picka på servettludd

2009-01-25 @ 19:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0