How come I die alone?

Tenta.

Läst den jävla uppgiften 2 gånger, men jag fattar fortfarande ingenting. Det bådar gott, eller hur? Typ INTE.
Får väl se till att koncentrera mig ordentligt, har ungefär 4 timmar på mig att plugga. Sen är det dags att göra sig iordning inför träningen. Som jag för övrigt kommer att dööö på, men det är en annan femma.

Kallt som tusan är det också, minusgrader, is, snö och en jävla massa blåst hela tiden. Det är inte riktigt jättespännande, men jag överlever. Det lovar jag er, jag har varken tid eller lust att dö just nu så. Bara försvinna lite grann.

Annars då?

Ingenting, bara helt tomt.

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: Zandrina

Hej VFT:are!

Har du oxå haft en hemsk tenta?

Jag gav typ upp på min, och bara skrev något och skickade in den, orkade inte bry mig riktigt!

Vet du vad som händer på måndag? Var, När, Hur och så?

KRAM!

2009-01-08 @ 23:53:54
URL: http://zandrina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0