Helt utmattad!

Jag är så trött.

Jättetrött, skola och träning. Där emellan en låång dag, med diverse ärenden.
Blir nog en tidig kväll, ska upp relativt tidigt imorron. Har en del att stå innan det blir utgång med ett trevligt gäng =)
Sängen om en stund tror jag, lite tv-tittande innan det är dags att sova. Om jag orkar hålla ögonen öppna..

Träningen idag gick bra, bortsett från att jag inte kunde träna benen. De gör ganska så ont, kunde heller inte köra fullt ut, revbenen och mitt knä gjorde ont. Ganska irriterande, Jessica är ju helt återställd osså råkar jag ut för detta =( Förhoppningsvis blir jag bra igen snart och kan köra på som vanligt.

Men take care! Hörs och Sånt =)

// jessiie //
I'm Lovin It!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hero of War heter låten :p

2009-01-29 @ 21:02:32
Postat av: Matilda

Oj vilka ord. Sitter här och är alldeles rörd.

Vännen min, tackolov att vi hittade varann.



Kramar på dig. En dag ska vi krama varann på riktigt.

<3 <3 <3

2009-01-29 @ 22:15:57
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Aj aj... inte bra med ont... får ta det försiktigt med dig själv... finns bara en Jessica...;.) så du gjorde klokt i att undvika viss träning;.)



Tack för kommentaren också!:.)

2009-01-30 @ 00:34:49
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0