Ge sanningen.

Omotiverad. Så jääävlaaa omotiverad.

Människor, överlag. Visa vad ni vill, klydda inte rundor! Ställ framförallt inte frågor om sådant som från början har blitt förklarat för er. Det förstör, det förstör jättemycket. Alltså, mer skada än nytta. Varför ska det vara så komplicerat? Varför ska det bli så jävla mycket tvärtom och varför ska det stressas så jävligt med allt?
Jag fattar det fan inte!

Jag orkar inte det, det är väl nu stjärnsmällen kommer. Men jag är beredd. Det är jag verkligen.
Den är väntad och jag tål den, jag försöker övertyga mig om det iaf.

Det går om jag vill och jag vill. Jag vill göra rätt och jag vill ge sanningen. Därför ska jag börja ge sanningen också, alltid.

// jessiie //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0