Freeedaaaag!!

Utgång ikväll.
Med ett ganska så stort gäng människor. Ska bli ganska så roligt! Känns heller inte som att det är fredag, ganska knäppt. Men det blir nog roligt =D Ska bege mig om ca 1h, så ska väl göra mig lite iordning.
Man orkar ju inte sminka av sig för mycket ikväll, när det ska på igen lixom :O Men det blir nog bra iaf, Great typ!

Soo, göra sig iordning lite var det. Packa ner det sista och sånt, sen är man ready för kvällen =D !
Kanske försöka tigga till mig lite dricka av mina kära föräldrar (A) Vi har ju faktiskt hela kylen full i hallen, liiite borde de kunna undvara. Eller om man iaf kan få köpa lite, orka dra till systemet :O
Eller egentligen är det inte jobbigt, men man orkar inte idag :P Haha, lathet på högsta nivå (A) =D

Ha en superfredag! ;D

// jessiie //

I'm Lovin It!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0