Det som kommer ner, måste komma upp.

Taken me out, take me down, take me away.

Det blir inte rätt, det blir det aldrig. Jag är inte med på varför det Inte blir rätt, men jag vill gärna vara det.
Det är ganska viktigt att det blir rätt, för när det är rätt. Jaa, blir det bra.
Och jag tycker om när saker och ting blir bra (och rätt för den delen också, för den känslan är så himla härlig.
Så.
Ge mig rätt, ge mig bra och ge mig känslan härlig.


Jag är nog inte världens bästa kompis just nu. Men jag älskar mina vänner.
Hoppas ni vet vilka ni är, det tror jag att ni gör.
Förlåt att jag inte är världens bästa, jag har en downperiod.
Ni vet hur det är, jag har ingen ork eller lust.

Förlåt, för jag saknar er faktiskt. Jättemycket.

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: Sarah

Älskar dig med! (om jag nu är inräknad där bland de bästa vännerna? :-O) <3

2009-01-05 @ 12:30:53
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0