You don't really wanna go

Feelin active.

Åtminstone tillräckligt mycket active för att vara mig, det är fortfarande a whole lot of snow outside. Men det kan jag nästan ta, så länge det inte fortsätter snöa. Då blir jag nog en smula olycklig. If you understand vad jag vill ha sagt? Snow is dåligt och våren is very välkommen nu =)
Det är ju faktiskt mars snart, det är första månaden som introducerar oss för våren ju. MEN! Den som väntar på nåt gott, väntar aldrig för länge. Det har jag hört en MASSA gånger när jag var yngre och nu i mina äldre dar.

Well, alltså. Jag borde gå och duscha nu, så håret är torrt till om några timmar.
Bio och sådant trevligt idag, fast man vill inte gå ut. Kanske köpa skor oxå, får se.

// jessiie //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0