You my friend

Ledig. Hela. Dagen. Imorgon.

Tråkigt? Nja, både ja och nej. Fast, helt ledig är jag ju inte. Barnvakt ska jag vara. På kvällen.
Ska väl fixa med mamma och bengts nya mp3-spelare också, avundsjuk är jag. Jag vill också ha en ny. Har i alla fall köpt nya hörlurar, de gamla började bli dåliga. Vänster hörlur hörde man typ PYTTELITE i, sånt är irriterande!


Installerar en nyare version av MSN, tror jag iaf. Eller uppdatering, tror jag nog att det var. När jag tänker efter.
Hoppas jag hinner skriva färdigt här och publicera, så jävla jobbigt att.... Hann inte skriva färdigt, fick stänga ner och ha mig. Nu har jag klyddat färdigt, helt avancerat. Ny version av msn också, spännande :P Haha!

Såhär ser det ut nuuu =D (A)

Well, träna imorgon hade jag tänkt. Har ju tid till det, typ innan man ska vara barnvakt. Passar braa!

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: Sarah

I don't like that version :-O tycker den är fuuul

2009-02-23 @ 19:26:10
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/
Postat av: Sarah

MÄN, TYCKER DU OM ojsan caps :-O

2009-02-23 @ 20:22:03
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0