Tack på förhand!

1. Vad heter jag?
2. Har vi hånglat?
3. Röker jag?
4. Skulle du stå ut med att bo med mig i en vecka?
5. Skriv en mening där mitt namn är med.
6. Har vi samma humor?
7. Skulle du våga dela säng med mig?
8. Vad är jag bra på?
9 Vilket yrke skulle passa mig?
10. Min sämsta egenskap?
11. Är jag självisk?
12. Har jag gjort något bra?
13. Vilket/Vilka uttryck använder jag ofta?
14. Vad gjorde jag bra första gången vi sågs?
15. Har du velat ha sex med mig?
16. Vad tycker du om mig och mitt utseende?
17. Om du skulle få ta med mig vart du ville, vart skulle vi åka då?
18. Tror du att jag vet lika mycket om dig som du vet om mig?
19. Om någon frågar dig om du vet vem jag är, vad säger du?
20. Tänker du kopiera detta och se hur väl jag känner dig?


Just because I'm really bored och min hals dampar och jag kan inte prata =(


Kommentarer
Postat av: Sarah

1. Jessica "Knutut" Dalberg

2. Nä, tror jag inte :-O

3. Nope, inte mer än passivt!

4. Hade vi säkert men hade nog blivit lite nojigt i slutet av veckan :-D

5. Knutut foh life :-O

6. Jadå!

7. Been there, done that

8. Du är bra på en hel del :-O

9. Något med lastbilar ? :-D:-D Truckerbabe!

10. Svårt att säga?

11. Nä, tycker jag inte

12. En hel del bra saker, faktiskt :-D

13. "jue" och "meeen" ?

14. Kommer inte ihåg, längesen!

15. Ja, om du går ner 25kg ca.

16. Du är så knututig och söt :-P

17. Anywhere där sol, bad och drinkar finns :-D

18. Ligger nog rätt så lika där.

19. Ofc! har känt henne länge

20. Nä, har ju redan gjort detta :-D

2009-02-17 @ 20:16:14
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/
Postat av: Sebastian <3 Jessica

1. Jessica "Sötast" Dalberg

2. Absolut!

3. Absolut inte

4. Förhoppningsvis ja :D

5. Jessica Dalberg är den underbaraste flickvännen man kan ha.

6. Njaaaaaa

7. Klart gumman

8. Typ allt man kan önska sig

9. Queen of the road precis som din mamma :)

10. Ibland är du för snäll

11. Inte vad jag vet

12. En massa bra saker

13. Minns inte...

14. Du var social och rolig :)

15. Jag har inte velat ha sex med dig, utan jag VILL! :D

16. Helt underbar

17. Bora Bora. Sök bild på google

18. Tror du vet mer om mig

19. "Ja, det är min flickvänn"

20. Absolut inte :D

2009-02-17 @ 21:34:45
Postat av: Sara

1. Jessica Dalberg.

2. Nej det har vi inte ;)

3. Herregud nej!

4. Stå ut? :D Det skulle vara ett privilegium!

5. Jag saknar dig Jessica.

6. Det skulle jag nog påstå att vi har.

7. Haha, jaa!

8. Du är bra som sällskap när man ska göra saker man är rädd för, eftersom du får en att tänka på annat! Därför vill jag ha med dig när jag flyger haha!

9. Tatuerare :D

10. Har inte träffat på den än.

11. Aldrig.

12. Hela tiden <3.

13. Haha, det har jag inte tänkt på!

14. Du var rolig :D

15. Är inte lagd åt det hållet ;)

16. Sötare än socker.

17. Öh, New York! ;D

18. Ja det tror jag.

19. Ja, hon är en himla bra kompis.

20. Hm, kanske ;D Haha!

2009-02-19 @ 14:56:07
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0