Lilla söta fröken

Scotts - Fröken Fräken.!
Typ såååååå Dansband, men jag gillar.

Sara. Min vän Sara, tycker att jag bloggar för sällan. Så detta är ett inlägg för henne, fast jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Nomy - Cocaine. Sjukt bra, en låt att förknippas med förfesten hos Sarah innan Öja och S som fastnade helt för den i fredags. Minnen till alla låtar, mer eller mindre iaf. Vad har ni för låtar som ni har några minnen till?

I veckan är det skola och förmodligen ska vi börja på vårt grupparbete som ska in i v10. Btw, för alla er som INTE VET.
Jag klarade min tenta, så jag är helt lycklig och S skrattade åt mig när jag blev glad som ett barn på julafton :P

Så livet leker och jag är nog gladare än på länge, tycker faktiskt att jag förtjänar det.

// jessiie //

I'm Lovin It!

Kommentarer
Postat av: Jesper

Skit du i det.

2009-02-09 @ 17:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0