I love you just the way you are

Hej!

Fredrik älskar mina kommentarer! Han har även fått min käraste Sarah att gilla allt på min sida, på facebook.
Eller det är iaf vad Sarah påstår och stackars Fredrik fattar ingenting, men det är chill. Sånt som alltid löser sig jööö!
Jag är trött i mitt huvud, huvudvärk skulle man faktiskt kunna kalla det. Helt otroligt! Dagen har inte varit mer än att fixa musik åt föräldrarna, fixa lite musik och sen då fixa ännu mer musik. Jag döööör på musik!

Det är fint väder, man skulle nästan kunna säga att det är lite vår där utanför mitt fönster. Nästan all snö har smält bort and I like a lot! Jag vill ha vår såhär |------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|
mycket. MINST iaf. Nu ska vi se hur det blir, spännande till tusen. Iaf så tycker jag det.

Kundtjänst och alla andra såna tjänster som innebär att man vill ha nåt av de man pratar med, de kan dra åt helvete. De bara förstör ens dag, så det så! Koppla runt en och inte kunna säga vart och vem man ska ringa. Dööööö vet jag!

// jessiie //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0