I keep on trying!

Faktiskt.. Det har varit roligt idag, jadå. Indeed det har.
Hej förresten !

Jag pratar med min bror Johan på msn, vi tycker om varandra. Som syskon ska göra, utan honom är jag faktiskt inte riktigt hel :O Det är sant, han är en stor del av mitt liv. En very big del of my life faktiskt =D<3

Anyways, en ganska rolig dag i skolan. Det har tagits foton för att förverkliga vissa händelser och dessa foto dyker upp både här och på min bilddagbok, så feel free to take a look at them. Jag är rätt säker på att ni kommer att skratta, för det gjorde vi! En video lär det kanske också dyka upp här, om jag får det att funka :P Såå, enjoy!!

 
Josefin!
                    Jag!

För fler bilder kolla här : http://knutur.bilddagboken.se

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: Josefin

Nöjd jag ser ut på bilden eller haha :P

2009-02-26 @ 10:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0