I Do!

Wow!

3e gången gilt idag, I'm on fire och ungefär HÄR börjar Josefin skratta som fan åt mig :P
Step Up och Wall-E har jag hunnit se idag, Step Up Too The Streets sen bör jag sova. Om jag kan vill säga.
Ett lite toalettbesök först, inte för att ni vill veta. Men det struntar jag faktiskt i, it's something naturligt mina små vänner. Dock inte nr 2, nej. Ska borsta mina små tänder oxå. Jag lär vara dödstrött imorron.

Jag gillar mitt liv, allt rullar på och det känns som att det bara kan gå åt rätt håll nu.
S gör faktiskt saker och ting lite lättare :$ Soo, <3 dig.

// jessiie //

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Zandrina

Visst är dem filmerna bra?!

Jag älskar dansfilmer, och animerade barnfilmer, sånt gör mig glad!



Imorgon till mentorsträffen, förstår du uppgiften? För det gör inte jag.

2009-02-11 @ 09:51:23
URL: http://zandrina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0