Faktiskt ganska så roligt

För en gångs skull skriver jag rubriken innan jag börjar inlägget.

Brukar ju som förstått vara tvärtom, vet inte varför. Kommer väl aldrig på en bra rubrik. Dom är förövrigt väldigt överskattade, man ska komma en bra som fångar folk, fast inte medvetet förstås. Gud NEJ! De ska göra det sådär i smyg så att folk inte tänker på det själv, man måste vara smart. Eller ha en smart rubrik? Vilket som :P

Nu så, ska vi komma igång på riktigt. Panodilen mot min huvudvärk har äntligen börjat hjälpa, I LIKE A LOT (L)(L)(L)!!!! Repat vår pjäs till skolan har vi också gjort idag, berättare är jag. Den handlar om, jaa. En st Pippi Långstrump som hamnar fel i livet och bjuds på droger och sprit av Emil i Lönneberga, Ronja Rövardotter och Madicken :P
Fortsättning följer på detta och jag hoppas folk inte får helt anfall nu, folkkära Astrid Lindgrens saga blir befläckad med sånt här smuts. Det är trots allt bara en pjäs, no need to get serious about it =)

Soo, nu ska jag vila lite. Eller kanske städa mitt rum, ta tag i saker som jag inte orkat p.g.a sjukdom.

// jessiie //

Haha, en rolig blogg :P :  korrejensen.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Sarah

AAAAH! DET ÄR AXL ROSE GODDAMNIT! :-O:-O:-O Du kan få mig att gråta!

2009-02-19 @ 16:34:36
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/
Postat av: Sarah

GAAAAHA!! :'-(!!!! Shame on you

2009-02-19 @ 17:04:31
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0