Don't hate on me =(

Sarah hates me. She really does. Fast Sarah, I LUV YOU<3

Det snöar, EN MASSA SNÖ! Jag försökte ta bilder, men det gick inte så bra. Fast nu ska JAG gå ut och fota lite.
Fota den fina snön, för jag fick sån lust att leka i den. Med Sarah egentligen.
Thats what we do. We play in the snow, fast nu blir jag ensam hemma snart. Det är inte så fräckt. Jag vill leka med någon, så kom och lek med mig. Jag är ensam!

Tack, återkommer senare med bilder och sådant!

Sebastian<3

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du kan ju ta din feta moppe och köra hit då ju! :-O ;-> så låååvar jag att inte hata dig så mycket

2009-02-19 @ 17:59:41
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/
Postat av: Johanna Hallin

Åh, din kommentar ska jag spara i hjärtat! vad fint av dig att säga så mycket snällt! :)

(då väntar jag på din beställning.. hihi)

2009-02-19 @ 19:04:45
URL: http://item.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0