Det kliar i mina ögon

Ensam. Igen.

Inte så där jättefräckt, hela helgen har man haft sällskap och nu är man ensam igen. FAST!
En sak blir skönt, hela sängen för mig själv. Inga armar i huvet, inget som lägger sig på en och sånt. Tråkigt att vakna ensam dock. Helgen har annars varit bra, bio i fredags och vi såg Bedtime Stories. Som var väldigt rolig!
Lördagen bestod av sova, städa verkstad med mina föräldrar och på kvällen blev det typ klassfest hos Madde. Vi hade roligt och Sebastian lärde mig spela Guitar Hero *addicted now*

Annars i veckan?
Skola, umgås med Sebastian kanske? Sen! Hör och häpna!! *trumvirvel* Jag ska TRÄNA =D :P på Onsdag =)
*stolt* Haha, I Am Sämst :P Annars händer det väl inte så mycket förrän till helgen =)

Take Care!

// jessiie //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0