Dance forever my only one

:-O
IGEN!

Jag får väl anfall, nu måste Sara jobba igen. Det är någon högre makt som inte vill att vi ska umgås med varandra, jag tror helt ärligt det. Det är inte jättefräckt faktiskt, jag hade sett fram emot att få träffa henne, eller så får vi sluta träffas på en fredag. Kan vara en lösning det också. Tål att funderas på :P

Såå, det blir Malmö ensam idag. Innan jag beger mig vidare. Lite nervös över det är jag! :-O Tänk........... Tänk om.........
Tänk om jag ÅKER VILSE! Vad fan gör jag då? Jag dööör, jag hatar att åka vilse (fast å andra sidan gör nog alla det, men ändå. det handlar om mig!) Jag hoppas på det bästa iaf =)

Ha en supertrevlig helg, för det ska jag ha! =D
Ses på söndag eller måndag =)

// jessiie //

I'm Lovin It!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0