Better in time

Hej!

I skrivande stund pratar jag med Sebastian, som sitter och spelar, sen lyssnar jag på musik. Leona Lewis - Better In Time, trodde aldrig jag skulle lyssna på henne. Men vips, så sitter jag här och ur högtalarna kommer hon. Fantastiskt!
Lite irriterad är jag nog också, det har klyddat idag. Blev inget med att vara barnvakt, fast jag hade redan åkt och kommit upp när jag fick reda på det *suck* Fast! Jag fick köpt glass, det är alltid nåt.

Skola imorgon, inget man är sådär jättesugen på. Men men. Träning efter, eller iaf kl 19.
Får se vad klockan blir, hinner kanske hem om först. Dock lika bra att ta med träningskläder till skolan, annars lär jag irritera mig. Orkeslös. Ha det bra!

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej var gärna med och tävla om ett underbart armband från Pandia på min sida!



http://www.jessi.se/2009/february/tavla-om-smycken-fran-pandiase.html

2009-02-25 @ 19:59:14
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0