Back your border when she knows...

Vänta, det är nog nåt av det tråkigaste som finns.

Det är det jag gör nu, sitter och väntar på att tiden ska gå. Ska ta tåget om 1h och 23 minuter, för att vara väldigt exakt.
Vilket innebär att jag är i stora staden Malmö ungefär lagom till 3 och ungefär då slutar Sebastian jobba. Sen får vi se vad som händer, kanske boka biobiljetter? Hade kunnat vara en bra idé.

Ooohh my love, my darling. I've hungered for your touch, a long lonley time...........(8)
Gareth Gates - ...... Någon som kan gissa? Utan att använda sig av Google, det hade vatt fräckt. Eller nåt. Indeed att jag är rastlös, JAG gillar inte att vara det. Finns nog ingen som gör det? Magen verkar hungrig, orkar jag äta?
Nope, det gör jag inte. FAST! det fördriver tid. Nervryckningar i min hand, det är lite läskigt det. Eller nej! Det är skitläskigt!

Take Care, mina små kycklingar!

Toodaayy!


// jessiie //

Kommentarer
Postat av: Fredrik

heeeej:D

2009-02-20 @ 17:46:52
URL: http://linth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0