Uppe med tuppen och nervositet

God Morgon!

Uppe med tuppen, kunde inte sova och sen ringde mamma. Hon ska få spännband levererade av UPS och eftersom jag är den enda som är hemma, så får ju jag ta emot dom. Men det ska nog gå bra :P
Det är varmt, så jättevarmt. Jag mår nästan illa, blää. Ska strax byta om till shorts istället, kanske ta nåt att dricka och äta. Sen har jag diverse saker att ta itu med, diska, packa färdigt väskan, leta efter min mp3 som går på batterier, ringa Johan.. En jävla massa egentligen, ursäkta uttrycket :P:O

Shit, det är dagen D idag. Börjar bli rejält nervös nu faktiskt, igår kom jag på att det var sista gången jag sov i min egen säng på 3 veckor. Kanske låter töntigt, men jag brukar inte dra iväg såhär. Men KUL ska det verkligen bli!
Känns ändå lite halvläskigt, det är länge vi ska vara borta och vi har egentligen ingen riktig planering så. Bara vilka länder vi ska till :P Det här ska nog bli bra ändå =D

Kommer att sakna en massa, vi ses när jag kommit hem igen!

J e s s ii e !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0