När hjärtat inte orkar

OJ!
Det var så längesen jag var här och skrev, känns som flera veckor sen.
Det har helt enkelt inte funnits tid, eller internet för den delen heller. Sen har det nog inte funnits någon motivation heller. Livet har varit lite upp och ner, men jag har i alla fall fyllt år och nu är det bara 4 dagar kvar tills det bär av till Frankrike, Italien och Turkiet, fy FAAAN vad jag längtar! Bara komma ifrån och få släppa allt som har med hemma att göra.

Dock finns det vissa människor man kommer att sakna lite extra, ni vet nog vilka ni är.
<3

Det känns verkligen konstigt att skriva, har nästan glömt bort hur det såg ut på min blogg. Vilket påminner mig om att jag verkligen MÅSTE byta design, vill ha något mörkt igen. Jag är inte ljus och glad, inte just nu. Eller joo.
Men ändå inte.
Kanske blir lite mer aktiv igen då också, plus att vi har fått internet här igen. I alla fall på en dator.

Aahh well, vi hörs väl antagligen lite oftare nu. Åtminstone fram tills jag åker iväg.
Ha det så fint!

J e s s ii e !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0