I wasn't born

God Middag!

Jag är hemma igen, uppenbarligen.
Det är ganska skönt, jag kom hem i onsdags. Tidigare än planerat, men det blev av diverse anledningar. Dock var det några sköna dagar jag/vi hade utomlands =) Så värst solbränd har jag inte blivit, får fuska med solarium :P
Men fick se och uppleva desto mer, värme i överflöd fick man också. Ca 30-40 grader varje dag, lite för mycket för mig.
Jag gillar när det är lagom, typ 25 grader. *mmm*

Har hunnit träffa Sara sen jag kom hem, vi var på bio igår. Såg Beck - I Stormens Öga, väldigt bra!
Betalat min mobilräkning idag och snart blir det en tur till Malmö, shopping osv =)

Take Care och ha en riktigt bra helg!

J e s s ii e !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Kramar //M

2009-09-02 @ 22:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0