Hot in the city ;)

Hej på er!

Nu är jag här igen, wow :P Väskan är snart färdigpackad det fattas bara lite småsaker nu, det känns helt jävla galet att jag snart lämnar landet i 3 långa, härliga och underbara veckor! Jag hoppas bara att det är fint väder i resten av Europa, eller åtminstone i de länder som ska besökas.
Har inte packat ner så värst mycket varma kläder, sist jag såg var det iaf 30 grader i övirga världen. Så det ska nog bli rätt så bra ändå =D Livet leker i alla fall och jag mår hur bra som helst. Det är skönt.

Imorgon ska jag träffa Sara.
Typ en sista gång, innan det dröjer minst 3 veckor. Kommer att sakna henne helt enormt mycket! Vi har kommit varandra så nära och vi funkar så bra ihop, hon är helt enkelt en helt underbar människa. Men när jag är tillbaka, då blir det en helkväll och sen jaa. Hon kommer dessutom att uppdatera här åt mig när jag är borta (Shit, jag låter som en storbloggare. Which I'm not, pinsamt:P).

Jaja, take care och ha det fint!

J e s s ii e !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0