You take the breath right out of me

Det blev några bilder i det fullkomligt underbara vädret! Dock var det inte så kul att vara ute själv och Rocky var inte så sugen på att leka, åtminstone inte så länge som jag hade velat. Förståeligt dock, han är typ snart 12 år.
Han orkar inte så mycket och inte så länge till, det är faktiskt ganska jobbigt att tänka på det. Jag vet att han kommer att försvinna, men man vill inte erkänna sånt.
Då blir det så på riktigt lixom..

Funderar på att titta på P.S I Love You.  Av nån underlig anledning känner jag att jag behöver gråta, sådär riktigt ordentligt. Helt skumt, eller så är det mycket under ytan. Tror att det kan vara så faktiskt. Bläää....!

// jessiie //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0