You get me high

God dag =)

Även
om det väl inte riktigt är dag i den bemärkelsen, men här är jag i alla fall. Varit vaken sen runt kvart över 8- halv 9 skulle jag tro. Tänkte vara lite effektiv innan skolan, men det smög sig lite grann. Måste få i mig lite frukost och under tiden tänkte jag skriva lite på en uppgift. Den är inte riktigt enkel, men man får ju göra sitt bästa.  Blir borta ganska länge idag, kvart över 1 till jag vet inte när. Dock gör det inget, med tanke på att jag börjar sent.

Sol och fint väder är det idag, jämfört med gårdagens äckliga regn/mulet/blåsa/kallt väder. Ur högtalarna kommer Breaking Benjamin - Breath och jag känner mig på bra humör idag. Riktigt härligt är det! Hur är vädret i resten av landet då?

Läste i en blogg Här om att säga ja till säkert sex osv. Det är värt att gå in och läsa och avlägga detta löfte, även de flesta säkert redan kör på säkert sex med skydd och så. Kan man ju faktiskt gå in och göra det ändå, det tar bara några få minuter och det kan göra en enorm skillnad.

Ha en jättebra dag!

// J e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0