When it was good

Till dig som valde att vara Anony..

Jag tackar så MYCKET! Visste inte att man som Astrid Lindgren kunde vara grym, så det var riktigt roligt =D Synd bara att du är Anonym och att jag inte kunde kommentera till någon adress till dig =/
I annat fall har denna dagen var ganska så bra, började 9 och slutade 10 i 11. Det är inte helt illa det! Sen blev det en tur till Arlöv med Josefin för att sen dra tillbaka till Malmö och käka på Entré =) Riktigt god mat blev det idag och ett nytt besök på Entré och matstället Mediterranien (Tror att dom stavade det så i alla fall :P) lär det bli!

Annars så har jag äntligen läst färdigt Carina Fast - 7 Barn lär sig läsa, den var RIKTIGT bra och jag fastnade rejält för den och lärde mig hur mycket som helst! Första boken till skolan som jag faktiskt velat läsa, helt sjukt :P

Take Care och Ha Det Bäst! =D



// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: Likkan

Hehe okej, man tackar =) Fast läser man min blogg så har man nog ganska tråkigt ändå, jag skriver bara för att roa mig själv.. ^^ Du hade en schysst blogg du med. ;) Ha det bra!

2009-04-16 @ 22:59:02
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0