Uppmuntran och Hjälp

Nyss käkat middag, riktigt sån där svensk middag känns det som....

Jag menar, biffar, potatis, brunsås och lingon. Är inte det lite sån typisk svensk middag? Typ såhär, husmanskost (Sitter det ihop eller hur är det?). Eller så är det bara jag som är knäpp kanske? Ni får gärna rätta mig om jag har fel. Gott var det i alla fall! Är ju det som räknas, svenskt eller ej liksom.

Annars har dagen överlag kanske inte varit den mest produktiva, men det kommer en ny dag imorgon vilken innebär skola och 2 långa föreläsningar. Man kan säga som såhär : Jag ser INTE fram emot det! Föreläsningarna brukar vara rena rama sömnpillerna..... Fast kommer Josefin så kan det nog bli roligt, vi har ju ganska så roligt ihop =)

Tror att jag ska fortsätta läsa lite nu, det var ju trots allt ganska så intressant.
För övrig information så spelar MFF mot Örgryte IS ikväll. Matchen började kl 19 och nyss såg jag på Aftonbladet att MFF leder med 1-0. Jag hoppas innerligt att MFF vinner, då vet jag 2 pojkar som blir väldigt glada.



Denna bild får avsluta dagens inlägg!

// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: matilda

Jaha jasså.. Tack för tipset då, ska klicka mig in där :) händer ikväll?

2009-04-13 @ 19:55:42
URL: http://matildafleur.blogg.se/
Postat av: Maado

Att sträva efter någon som "bara vet" är att kasta bort sin tid för det kommer aldrig att hända men att sträva efter att träffa en person som man vågar berätta saker för, som man vågar släppa in på riktigt så han sedan kan "bara veta" när man kommer till liknande situationer, tror jag är mer logiskt. :)



Ja visst är det så! Jag skriver också för mig själv men jag uppskattar ändå respons. Det absolut värsta jag vet är folk som kommenterar inläggen utan att ha läst dom. "ha en bra dag" är en kommentar jag klara mig utan eftersom den oftast handlar mer om att ragga egna kommentarer än att verkligen önska andra en riktigt bra dag.



(haha lååång kommentar detta :P)

Ett tips är att sitta och kladda i ett block under föreläsningarna, det brukar alltid hjälpa mig :D

2009-04-13 @ 20:00:46
URL: http://maaado.blogg.se/
Postat av: jaqueline

Vad tycker du om min nya design? :) Finns det något jag ska ändra på?

Själv har du en jätte söt blogg ju! I like

2009-04-13 @ 23:04:48
URL: http://jaqlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0