Unknown Soldier

Vet inte, kanske går ut en stund. Får se vad jag orkar.

Det är ungefär så det känns, även om det varit en väldigt lugn och stillsam dag på förskolan. Jag sov dåligt, somnade lite föööör sent. Åtminstone med tanke på när jag behövde gå upp idag, vilket med rimliga mått hade behövt vara runt halv 6. Senast! Men jag var så fruktansvärt trött! I hela jävla kroppen! Men fem över 6 gick jag upp, fixade mig. Väckte Bengt. Sen var det dags att bege sig till tåget.

Skulle även sola solarium idag, men det smög sig. Det tilltänkta solstället jag brukade gå till innan, visade sig ha lagt ner/stängt/renovera om eller vad det nu än är. Det andra stället som fanns tillgängligt var alldeles för dyrt, så det blev hem och nu är jag här.
Jag kör på grejen, göra så mycket som möjligt hela tiden. Så hinner jag inte slappna av och tänka.

Det är helt rätt och riktigt, jag mår bäst då. Så nu bör jag nog ta tag i mitt rum, inte riktigt vackert och sängkläderna bör bytas. Örngottet är fan sönder ju :O Ha det great, vi hörs och sånt!

// jessiie //



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0