Tunga, tuffa tider

Hello..

Long time no see, nästan i alla fall. Det har inte funnits lust eller tid till det, tänkte bara uppdatera lite om helgens händelser. Inflyttningsfest hos Ph i Sjöbo i fredags med en hög trevliga människor! God dricka, bra musik och lite dansa. I like =) Kom i säng helt sent, vet knappt vad klockan var :P Igår var man som en klubbad oxe och fick frågan om man ville hänga med ut igen, det blev ett nej men på torsdag är jag nog på gång igen =D

Idag ska jag nog iväg på födelsedagskalas ser det ut som, fast innan dess hade jag tänkt att ta mig ut i solen en stund. Helt underbart väder idag ju, varmt och det blåser nästan INGENTING! Det är lycka det, för hemma hos mig blåser det i princip alltid. Dötråkigt är det =/ Imorgon är det skola igen, synd..

Ha det fint!

// j e s s ii e //

P.S. På frågan från du Anonyma, jag inte umgås med min pojkvän längre. Eftersom vi inte är tillsammans längre, det borde nästan vara underförstått då hans bild är borttagen och han inte längre står med i den lilla presentationen om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0