Then I can't wait til tomorrow comes

Har lyckats ta mig ut och har ju lyckats ta mig in igen...

Det var lite för kallt, men ändå mysigt. Lyckades få till några bra bilder. Både på hus, hund och mig själv.. Älskar solnedgången idag, täckt av ytterst tunna moln som ser ut som dis.. Det är nu man skulle haft någon här hos sig och myst på den där filten jag pratade om tidigare, gud vad underbart det hade varit!

Smakprov...



För liite fler bilder får ni gärna besöka min bilddagbok, bara att klicka där uppe =)
Ha en supermysig kväll, hörs säkert efter Desperate Housewives...

// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: anki

okej, men den va verkligen fin! :) allt bra?

2009-04-14 @ 20:46:27
URL: http://a900404.blogg.se/
Postat av: Emma

Känns bra att någon förstår, många säger bara och äta det men det är inte bara och äta när det inte går liksom :/



Okej, hoppas ni hittar någon då:) Gör du nu då? Kram

2009-04-14 @ 21:38:52
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0