Sorry I can't find the fire in your eyes

Breaking Benjamin - Breath.

Min styrka, min energi, min vilja. Allt jag, på något vis. Vet inte riktigt varför, men den har satt sig. Jag Älskar verkligen låten! Det blev aldrig några tårar igår, det gick inte. Inte ens till filmen gick det, jag hade hoppats på det.
Har inte blivit något med det idag heller, jag är kanske knäpp som vill gråta. Men jag känner mig tom på energi, känner mig tom på allt. Att få gråta ut alla spänningar hade varit så jävla skönt.

Avenged Sevenfold - Afterlife, också sjukt bra. Ni bör VERKLIGEN lyssna på den!

Hjälp mig, hjälp mig att komma loss. Att komma ur detta, för det blir inte hållbart i längden. Jag kommer att gå sönder då, på riktigt. Så snälla, hjälp mig..

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Förstår känslan... i början av sorgen så grät man konstant och sedan orkade man inte mer och tvingade sig själv att sluta... att sedan tillåta sig gråta var då svårt, men ännu svårare blev det när tårarna inte kom...



Kul att få kommentarer av dig igen också!..)) Var ju ett tag sedan och du har ju fått alldeles vårfint på bloggen!..))

2009-04-04 @ 02:39:14
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0