Snälla, ni måste komma!

Sunshine till tusen där ute! Jag är så glad!

Inte ett moln på himmeln heller, LYCKA! Det är så härligt så jag vet inte vad! Nu hoppas jag bara på en riktigt härlig dag och kväll, så blir allt sådär fint och bra som jag vill =) Är ju ev utgång på Slagt idag =)
Med Josefin och troligtvis 2 av hennes vänner, så det kan nog bli roligt. Sen att Martin och hans kompis oxå ska ut, jaa. Det är roligt! Alltid roligt att träffa Martin när han är full =D För er som inte vet, han är min bror =)

Well, i annat fall så ska jag hjälpa min kära mamma att städa hela huset. När det är såhär fint väder tänker ni då...... Men lugn, det här går snabbt. Dammsuga, dammtorka och vattna blommor. Sen är det done =)

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Vill du komma hit och hjälpa mig oxå? ;)

2009-04-04 @ 11:24:36
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: matilda

och så vann jag också...



<3<3<3<3

2009-04-04 @ 15:11:02
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0