Maybe it was a fun day

Hej!
Vårt internet har inte fungerat.


Dock har jag inte så mycket att dela med mig av.. Det har varit skola och jobb (Yes, ni hörde rätt.). Jag har jobbat på min förskola där jag har min VFT, ska eventuellt jobba lite i v 22-23 också och förhoppningsvis i sommar också.
Annars är det Valborgsmässoafton imorgon, svaga aningar om vad jag ska göra. Blir nog Ystad med vänner, även fast jag känner mig obekväm när jag är i Ystad. Påminns om Linus då =( (Vår katt som försvann för jättelängesen), det är ganska jobbigt. Världens finaste katt!

Ha det fint och take care!

// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: Bea

Bra blogg du har :)



Hoppas allt är bra

2009-04-29 @ 23:36:35
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0