Jag vill så gärna ha sex med dig ;)

Wow!

Idag är jag jätteglad, vetefan varför men jag gillar det i alla fall =D Precis (Eller nästan precis) varit ute i solen =) Lekte med hunden, sjöng halsen av mig, tog några fina och roliga bilder på allt och inget. Försökte få till några på mig själv, men jaa....... Det gick sådär.......... Ser ut som jag vet inte vad!
Påskliljorna har kommit upp nu också, fast de var bara såna små söta =D Så det gick bli några bilder på dom och på jaa, lite annat trevligt. Känner mig helt hyper, förstår inte det :P






Ur högtalarna kommer Sommarpojkarna - Lilla Hjärtat. Haha shit!

Lilla hjärtat, jag tänder så på dig, jag vill så gärna ha sex med dig.
Lilla hjärtat, jag tänder så på dig, jag vill så gärna ha sex med dig.


Det får avsluta det här inlägget, och att jag är sådär härligt glad idag =D

// jessiie //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0