Jag väntar

Hallu!

Dagen blev inte så lång som det var tänkt från början och jag är mer än glad! Börjar man kvart över 8 är det inte särskilt roligt att gå till 17.00, så det blev bestämt att vi jobbar ordentligt på torsdageftermiddag istället. Passar mig utmärkt! Annars har det varit en relativt bra dag, seg imorse (Som vanligt) men blev ändå inte försenad. PLUS i kanten för det =D

Till eftermiddagens/kvällens plan ligger det att jag ska lyckas formulera en fråga till vår B-uppsats som närmar sig med stormsteg *suck*, sen ska jag mejla den till vår nya mentor som nog inte är helt hundra. Hon är en sådan människa som man vid första ögonkastet inte gillar. Ganska så tråkigt faktiskt.

Hoppas ni haft en riktigt fin helg och att veckan blir riktigt bra =D !

// j e s s ii e //

All Angels - Amazing Grace<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0