It's haunting you

Det är rätt så roligt..

Man hittar nya bloggar varje dag, och nya bloggare hittar hit till mig. Det är så roligt, kommentarer och utbyte. Jag älskar det! Det är så det ska vara, uppmuntran och glädje i bloggvärlden =) Alla är så inne på att trycka ner varandra, som jag läste i en blogg idag. Det var helt hemskt egentligen, när man tänker efter. Om finner stöd hos någon, varför ska då någon annan komma och lägga sig i? Försöka trycka ner den som egentligen behöver stödet mest av allt, galet.

Jag brukar kommentera i de bloggar jag fastnar för, har aldrig någonsin sagt något elakt till någon i någons blogg. Det skulle inte falla mig in, fast det kan bero på att jag oftast som alltid varit och är en snäll person. Att vara dum och elak är inte min grej, inte för att det kanske är någons "någons" grej att vara det. Men jag tror att ni förstår min poäng.
Jag kör på att vara snäll, så ofta det går. För man så kallat "vinner" mer på det, man kommer längre. Hjälper man någon, så mår den man hjälper och man själv (Säger man så!?) mår bra. Utbyte för alla!

Well, tänk på det bara. Var snäll istället för att vara elak, då skulle alla må lite bättre.



// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: matilda

Smart skrivet babe :)

<3<3<3<3

2009-04-12 @ 20:55:08
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Maado

Riktigt bra inlägg!

Jag måste säga att din blogg är ett riktigt lyft i vardagen och jag blir alltid lika glad när jag läser.

DU verkar va en toppen tjej!



Keep up the good work! :)

2009-04-13 @ 19:06:56
URL: http://maaado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0