If every day was

Idag.....

Så är jag jätteglad, på sådär ruskigt bra humör. Efter gårkvällen (Eller det heter kanske inte så? Jag vet inte ju :O) så kan man inte må annat än bra ju, en dag som bjöd på det mesta och en kväll som också bjöd på det mesta. Bland annat himla god dricka, Väldigt trevligt sällskap och massa rolig bowling ju. Som jag tidigare nämnt, men det tål att nämnas igen. A night to remember, som man säger =)

Soo...
Jag sitter här och lyssnar på musik och ur högtalarna kommer Flo Rida ft T-Pain - Low, en ganska okej låt. Man kommer lite i stämning och man blir lite sådär lulligt glad. Lite tom på ord nu, ledig imorgon. Som alla andra. Sen är man ledig på onsdag med och det är verkligen inte helt fel, veckan som kommer är ju inte på några sätt jobbig. Så man står ju faktiskt ut....

Take Care och hoppas ni haft en bra Påsk =)



// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: Brutala Bloggen

måste faktiskt säga att tendenserna till fisk-syndrom finns kvar,, men mkt mkt mer sällan nuförtiden,,



är det vanligt att det är så tror du? jag har ju bara haft en kille i hela mitt liv,, hade ju tjej innan. så jag har ju inget att jämföra med precis =P

2009-04-12 @ 19:30:43
URL: http://brutalabloggen.blogg.se/
Postat av: Daniel

Låter trevligt!



Hälsa söta vovven!!

2009-04-12 @ 20:05:02
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0