I wonder who wrote the book of love

God morgon =)

Nu har jag varit uppe sen ungefär halv 7, någorlunda utvilad är man också. Fast ändå gäspar man som om man har betalt för det. Syre till hjärnan, den har inte fått tillräckligt under natten, så den tillgodogör sig det nu. Eller nåt :P Haha, jag har inte en aning och plus att det är morgon. Vad som helst kan hamna här då :P (Nästan i alla fall)

Skolan håller på till ungefär 12 (Slutar kanske lite innan), sen ska jag införskaffa lite saker till mamma, eventuellt till mig själv och sen blir det banken om jag hinner. Vilket jag hoppas och tror att jag gör =) Det ska inte ta så lång tid att handla de få saker jag har på listan, så hinner jag kan jag i alla fall känna mig i alla fall lite rik ett litet tag :P Haha!

Ha en fin dag!

// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0