I en sal

Varit på kalas, fått smörgåstårta, skrattat, stulit en kaffekanna och fått åka motorcykel..

Kan det bli en mycket bättre söndag än såhär!?
Nej, det tror jag faktiskt inte. Jag bara ÄLSKAR att åka motorcykel, vilken känsla det är! Farten är ju förstås det bästa med alltihop, synd bara att Bengt inte kunde dra på ordentligt. Han är ju handledare och hade en elev med idag, men men. Nästa gång blir det nog fart, när bara mamma och bengt kör =) Så nu är man hemma igen, fick frågan om att komma till Lund och titta på film. Men klockan hinner bli mycket och jag ska till skolan imorron, blir nog i veckan istället =)

Nu måste jag nog plocka undan lite på mitt rum, här ser ut som en mindre Jerusalems förstöring. Inte så trevligt ^^ :P

// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0