Hoppas på ett positivt besked

FÖÖÖÖÖÖR!!! Juste!!

Jag har K A N S K E......... Sommarjobb på förskolan som jag har min VerksamhetsFörlagdaTid på, är inte det great så säg!? Jag hoppas verkligen jag får ett positivt besked när jag kommer dit den 20e, eller om dom kanske ringer innan? Jag vet inte faktiskt, jag hoppas de ringer. Annars lär jag gå och oroa mig, det vill man inte :O

På tal om förskolan och barn då naturligtvis, så kom jag att tänka på ett samtalsämne vi hade. Nämligen Pingviner och Rovfåglar, som vill äta de stackars små pinvingungarna :O De är ju helt försvarslösa och fruktansvärt jävla söta!
Det är dock naturens gång, ekostystem och allt vad fan det är. Men ändå, det är ändå lite plågsamt i hjärtat när rovfåglarna pickar på de stackars små söta pingvinungarna =(






Well, there they are. De är fantastiska =D

// jessiie //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0