Helt underbart och härligt!

Ojoj!
HELT förvånad är jag, jag somnade innan typ 20 i 10 igår och vaknade runt 6-tiden imorse :O Skulle tro att jag är ganska så utvilad idag, har dock inte varit vaken sen 6. Nej, somnade om och vaknade runt 20 i 8 och har varit vaken sen dess.
Snart käka frukost, ta hand om tvätten i tvättmaskinen och sen blir det nog att gå ut lite grann =) Njuta av det fina vädret, skulle ju bli 14 grader idag. HEAVEN!!! =D Jag har t.o.m kunnat gå utan jacka nu i veckan, det är helt fantastiskt. I LIKE !!!!

Påsk är det nu också, de pratar om det i Nyhetsmorgon. Den enda kanalen som visar något som något så när vettigt, i alla fall nu på morgonen. De pratar om traditioner, så som påskägg, påskkärringar osv... Det är långfredag idag också, fräckt :P Blåkulla och sånt, man klädde ut sig för man ville skrämmas och sånt säger dom. Vem blir rädd för en påskkärring?

Jaja, ha en toppenfredag!



// jessiie //

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

vååååår :D

glad påsk!

2009-04-10 @ 10:59:42
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0