Helt jävla såld!

Oohh, how I like this song. Jaa, alltså.

Dead and Gone med TI ft Justin Timberlake. Är helt jävla såld på den! Lyssnar på den hela tiden, förstås via Spotify. Man vågar ju fan inte ladda ner något nu, tack vare IPRED-lagen.
Stoppa den någonstans vet jag! Ni gör INGEN en tjänst genom att upplåta en sådan lag, ni bara förstör. Tycker INTE om er! Mycket aggression här, men det är najs :P I alla fall just nu! I Need It!
Ohh I've been travelin on this road too long (too long)
Just trying to find my way back home (back home)
The old me is dead and gone, dead and gone


// jessiie //

Kommentarer
Postat av: matilda

jag driver en slags kampanj just nu. ska hålla tal om barncancer, cykla tävlingar tillförmån för Barncancerfonden och bloggar om det. jag skulle uppskatta om du kunde länka till mitt inlägg. jag vill vara en del av förändringen, jag vill att den fjärdedel som inte överlever ska överleva - vad vill du?

2009-04-05 @ 21:44:33
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Johan

Intressant hur stängd frågan är. Kategorisk, skulle man till och med kunna säga.

2009-04-05 @ 22:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0