Grace will lead me home

Hej på er!

Idag. Idag är en sån dag där jag är nöjd med hur dagen har varit hittills, känns som att jag har fått gjort en hel del faktiskt. Även om det kanske egentligen inte så värst mycket, men jag har i alla fall hunnit stryka all tvätt åt mamma, lägga in den blöta tvätten i tumlaren och hänga upp det som behövdes, fått igång diskmaskinen och lyckats läsa ut boken Barn upptäcker skriftspråket. Eller i alla fall ha läst de sidor jag hade, har märkt att jag fattas ett antal sidor. Något irriterande!

Nu har jag (Som märkt) funnit mig till rätta framför datorn, dels för att kolla upp diverse bloggar och sidor som jag brukar vara inne på. Dels för att gå igenom Carina Fasts 7 barn lär sig läsa. Otroligt bra avhandling och skulle det vara någon som vill läsa den finns den att hämta Här, klicka sedan bara på Hämta Fulltext. I vilket fall är det vissa saker man skulle fundera på när man läste den, så tänkte att jag skulle använda mig av framförhållning och fixa det nu.

Vädret är ju utmärkt till att sitta inne i alla fall, regn och mulet. Men antar att det behövs det också, blir ändå lite mysigt när det är sånt där väder =)

Ha det fint och sköt om er!

// j e s s ii e //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0