Favourite song

har man varit hemma i ca 1h, hunnit vara minimalt social med mamma innan hon stack, lyckats göra lite käk (Pasta med baconsås *mums*) och nu är det dags att skriva ihop lite till vår redovisning nästa vecka.
Så jävla effektiv, hann ju dessutom stryka imorse och sånt också. En stadig frukost blev det med, müsli, naturell yoggi och bananskivor på det. Riktigt gott måste jag säga, blir nog likadan frukost imorron. Man står sig rätt länge på det faktiskt =)

Frågan är om man ska förbereda nåt käk till skolan imorron, eller om man ska köpa? Det mest ekonomiska vore ju att förbereda något, typ en pastasallad eller så. Aja, får se lite senare vad jag känner för.. Nu ska jag i alla fall plugga..

Ha det fint, hörs senare eller något =)

// j e s s ii e //

Kommentarer
Postat av: Daniel

Käket trixar du säkert ihop



Kom på Siv Malmkvist konsert sen!

2009-04-24 @ 10:14:17
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: jag

träffar du inte din kille ngt?

2009-04-24 @ 13:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0