Dead and Gone

WOW!

Vilken jävla kväll igår! =D Det var riktigt skoj, fast jag hade nästan inte väntat mig nåt annat. Har alltid roligt med Martin och hans kompis, första gången på Slagt oxå. Bara plus måste jag säga =)
Hemma runt 20 i 5, somna halv 6. Vakna typ 20 i 9, det var inte alls skoj. Fast jag var inte bakis eller någonting, det är faktiskt ganska skönt =D Man är mest trött och lite halvt sliten, dansa som jag vet inte vad igår ju :P

Idag är det slappdag i alla fall, ska snart gå och duscha. Man blev ju lagom svettig igår :P
Men det är så det ska vara! =D En ny favoritlåt, Martin har sjukt bra musiksmak.

TI ft Justin Timberlake - Dead And Gone, ni borde verkligen lyssna på den!

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

snygg design! :D

2009-04-05 @ 18:06:07
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0