Dance with the devil

Skjut Mig!

Det är så jag känner nu, verkligen bara Skjut Mig! Vissa saker är helt enkelt svårare än vad man trodde att de skulle vara, och ibland är jag inte så stark som jag önskar att jag vore. Det är kass, det är så jävla kass att jag blir helt irriterad på mig själv.. Svag. Jättesvag känner jag mig, och helt värdelös. Jag måste sysselsätta mig!

I am losing you again
Let me out and let me in
'cause you're not alone here
Not at all
Let me belong here
Break my fall


How come the wrong, feels like the right? How come I feel so weak, when I really am so strong?

Imorgon är det VFT igen, jag är inte så jävla lycklig över det kan jag säga! Samtidigt är det bra att jag inte sitter hemma bara, men jag orkar verkligen inte vara helt pigg och glad. Det gör jag faktiskt inte, speciellt när jag faktiskt inte är det. Dilemma, kör kanske bara halvdag. Det får man, tror jag i alla fall.

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: Maado

Ahw, vad gullig du är =)

Ja det var en bra helg och din?



Lät ju tråkigt det där, något speciellt som hänt?

2009-04-08 @ 20:28:11
URL: http://maaado.blogg.se/
Postat av: Maado

Usch, sånt där är så jäkla svårt.

Jag har väntat så länge nu på att min kärlek skulle komma hem men jag tänkte inte på att ett förhållande inte alltid är som en dans på rosor så det känns extra tungt då när vi som nu har hamnat i en konflikt.



Ibland känns det bara som att man vill vara själv alltid för att slippa smärtan när det inte blir som man tänkt sig...

2009-04-08 @ 20:50:23
URL: http://maaado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0