Blev så glad igårkväll

Onsdag är här!

Trevligt att vara tillbaka, vaknade relativt tidigt och försökte somna om vilket jag lyckades. Så nu är klockan halv 12 och jag har väl varit vaken i 15 min, min mage dör. Jag har även hunnit ge hunden mat. Ska ringa förskolan idag också, tror jag i alla fall. Sen idag blir det att sätta sig och plugga lite, sola går ju inte. För molnigt och ALLDELES för blåsigt =(

Kommentarer hade trillat in under natten, wiie! Jag fick lära mig att GodNatt sitter ihop, det är faktiskt inte lätt att veta när ord sitter ihop eller ej. Tur det finns vänliga själar där ute som vill hjälpa =D Om man skulle få på sig myskläder och gå ut och äta frukost? Svälter nästan här ju :P

Ha det fint, hörs senare =)

// j e s s ii e //



Kommentarer
Postat av: Daniel

Gå du å ät nåt så du orkar!!

2009-04-15 @ 12:14:21
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Robin

Åh, vilken fin bild :)

2009-04-17 @ 00:14:20
URL: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0